Tájékoztató az ebédbefizetésről
Tájékoztató az iskolai étkezéssel kapcsolatos tudnivalókról
(2024. augusztustól)
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Az étkezés megrendelése és számlázása és nyilvántartása a Menza Pure szoftver alkalmazásával történik. A program az https://ciszterci.eny.hu címen érhető el.
Első bejelentkezés
A programba való belépéshez egy e-mail cím regisztrálása szükséges, amit az etkezes@szig.hu címre beküldött ADATLAPON lehet kérni. Az azonosítóhoz a regisztrált e-mail címet kell beírni, majd az „új jelszó kérése” gombra rányomni. Ha a bejelentkezési e-mail cím megegyezik a programban szereplő regisztrált e-mail címmel, akkor egy belépési jelszó érkezik erre a címre.
A programba belépve először az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) jelennek meg és csak ennek elfogadása után lehet az „Étkező felületre” továbblépni.
Belépés után a jelszót célszerű megváltoztatni, ami a Profil menüpontot lenyitva tehető meg.
A súgó menüpontban található a „Kézikönyv a felületről”, amit javaslunk a használat előtt tanulmányozni.
Megrendelés
A megrendelés az „Étkezés igénylés/lemondás” menüpontban meghatározott munkanapokra történik. Minden nap a megfelelő étkezési típusok (ebéd, uzsonna vagy mindkettő) közül lehet választani, de mindegyik típusból csak egy adagot. Diétás étkezés igénylését külön kell jelezni az etkezes@szig.hu e-mail címen. Az online felületen keresztül minden hónapban az 5. és a 15. nap között kell a rákövetkező havi étkezés megrendelését elkészíteni, azaz a megrendelést az internetes felületen menteni. A megrendelés végén a jobb felső sarokban található „MENTÉS” gombra rá kell kattintani, különben törlődnek a jelölések! A megrendelési intervallum lejárata után a következő havi rendelés lezárul, pótrendelésre semmilyen formában nincs lehetőség!
A programban minden már megrendelt vagy következő hónapra megrendelhető étkezési nap megjelenik. A felületen láthatóak a munkaszüneti napok, tanítás nélküli munkanapok, őszi-, téli-, tavaszi szünetek is, de azokra megrendelést rögzíteni nem lehet.
Kedvezményes étkezés
Kedvezményes étkezésre csak a NYILATKOZAT és a szükség szerinti az igazolások beérkezése és az adminisztrátor általi rögzítése után van lehetőség. A nyilatkozatok feltölthetők a rendelési felületen a „Határozatok” menüpontban vagy beküldhetők az etkezes@szig.hu e-mail címre.
A nyilatkozat egy tanévre érvényes, minden tanév elején az adott tanévre vonatkozó nyilatkozatot be kell küldeni. A jogviszony igazolások feltöltésének/beküldésének határideje október 15. A programba való belépéskor feltétlenül ellenőrizzék le, hogy a megfelelő kedvezmény beállításra került-e, mert a számla elkészítése után már nem tudunk változtatni.
Étkezés lemondása
A kiszámlázott étkezések lemondása a változással érintett napot megelőző munkanapon legkésőbb 9:00 óráig tehető meg a felületen. Az „étkezés igénylés/lemondás” menüpontban a kékkel megjelenített 1 adagra kattintva törlődik a megrendelés, amit „MENTÉS” gombbal kell rögzíteni. A lemondott étkezések térítési díja a következő befizetéseknél kerül jóváírásra. A következő munkanapra vonatkozóan 9:00 óra után kezdeményezett lemondást a rendszer nem engedélyezi.
Számlázás, befizetés
A megrendelt étkezésről minden hónap 16. napján – ha az munkaszüneti vagy ünnepnapra esik, akkor az azt követő munkanapon – számla készül. A számla kiállításáról elektronikus úton a regisztrált e-mail címre értesítés érkezik, amelyben a linkre kattintva megnézhető a kiállított számla képe, illetve a Menza Pure programban is megtekinthető a „Számlák” menüpontban. Az eredeti számla igény szerint a pénztárban átvehető.
Az étkezés térítési díját a számla kiállítását követően legkésőbb a megelőző hónap 25. napjáig kell átutalni. A térítési díj befizetése kizárólag átutalással történhet, a Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium 11784009-20207869 számú bankszámlájára. Az utalás közleményében a számlaszámot, a tanuló nevét és osztályát kell feltüntetni. Minden számlát külön-külön szíveskedjenek utalni!!! Ha az átutalt összeg nem egyezik a számla összegével vagy a közlemény nem megfelelően van kitöltve az utalás visszaküldésre kerül. A „Számlák” menüpontban megtekinthető, hogy a kiegyenlítés megtörtént-e. A megadott határidőn túli befizetés semmilyen formában nem lehetséges, a megrendelés törlésre kerül. A befizetés elmulasztásának következményeit a megrendelő viseli.
Napi térítési díjak (1 adag)
Normál ebéd: 980 Ft
Kedvezményes ebéd: 490 Ft
Uzsonna: 280 Ft
Diétás ételek (igénylés az etkezes@szig.hu címen lehetséges)
Diétás ebéd: 2200 Ft
Kedvezményes diétás ebéd: 1100 Ft
Cukormentes ebéd: 2500 Ft
Kedvezményes cukormentes ebéd: 1250 Ft
Dolgozói diétás ebéd: 2700 Ft
Étkezés
Az ebédlőben a diákigazolvány vonalkódjának beolvasásával lehet étkezni. A diákigazolvány jó minőségű, nem gyűrött másolata (pl. laminálva) is megfelelő. Akinek elveszett a diákigazolványa, a pénztárban egy ideiglenes vonalkódot kérhet, amíg az új diákigazolvány megérkezik. A vonalkód letölthető a rendelési felületről is, a kezdőlapon a tanuló neve melletti jobb sarokban található kis négyzetre rákattintva.
Az új beiratkozók (5. évfolyam, 9. C és D osztály) az új diákigazolvány megérkezéséig a korábbi diákigazolványukkal tudnak ebédelni, aminek a számát kérjük az etkezes@szig.hu e-mail címre elküldeni vagy a pénztárban bemutatni.
Regisztráció módosítás
Regisztrációs e-mail címet módosítani kétféleképpen lehet:
- az etkezes@szig.hu címre küldött levél útján, ekkor kérjük megadni a tanuló nevét, osztályát, és az új e-mail címet. Az új e-mail címmel belépni az „Első bejelentkezés” bekezdésben leírtak szerint lehet.
- a Menza Pure programon belül, a Profil menüpontot lenyitva, az „E-mail cím változtatás”-ra kattintva.
Információ, reklamáció
Információ kérhető, illetve reklamáció, adatbeviteli hiba bejelenthető az iskola gazdasági munkatársánál, aki azonnali probléma esetén a lehető leghamarabb, minden más esetben maximum 5 munkanapon belül válaszol.
Elérhetősége:
Huszákné Bartoss Gitta
e-mail: etkezes@szig.hu
telefon: 1-466-5088/133